poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Składy i działanie


SKLAD:
Aqua, Butyrospermum parkii oil (masło Shea), Simmondsia Chinensis Seed Oil (olej jojoba), Cetearyl Аlcohol (z oleju kokosowego), Caprylic/Capric Triglyceride, Punica Granatum Seed Exract (ekstrakt granatu),Vegetable Glycerin (z olei roślinnych), Hydrolyzed Keratin (keratyna), Behentrimonium Chloride, Betaine (z buraków cukrowych), Hydrolyzed Wheat Proteins (proteiny przenicy), Hydrolyzed Rye Proteins (proteiny żyta), Hydrolyzed Oat Proteins (proteiny owsa), Hydroxyethylcellulose (z cellulozy), Panthenol (prowitamina В5), Tocopheryl Acetate (witamina Е), Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Perfume, Polyquaternium-10, Citric Acid, Silicone Quaternium-18, Trideceth-6, Trideceth-12, Maltodextrin.
Wspaniała maska PROTEINOWA zawiera 95% składników naturalnych, Kraj pochodzenia to Federacja Rosyjska.
Objętość zauważyłam po pierwszym zastosowaniu faktycznie włosy były uniesione od nasady, bardzo miekkie i sypkie. Jest to maska proteinowa więc nie należy jej stosować częściej niż raz w tygodniu aby nie doszło do przeproteinowania włosów.


Kuracja proteinowa od Jantar.
Wspaniały cudowny fantastyczne działanie.
W opakowaniu znajdują się 3 saszetki 

  • Szampon
  • Kuracja proteinowa 
  • Serum emolientowe
Producent napisał kroki działania czyli najpierw kuracja po tem szampon a na końcu serum. Ja zrobiłam 2 pierwsze kroki odwrotnie czyli 

  1. Umyłam wlosy szamponem
  2. Nałożyła kurację proteinowa na 20min
  3. Wczesalam serum emolientowe
Saszetki mają po 15ml a serum emolientowe tylko 5ml i według mnie to o wiele za mało choć mam wlosy do ramion to serum emolientowe powinno również mieć 15ml.
Po zastosowaniu tej kuracji moje wlosy były miękkie i bardzo wygladzone. Polecam na prawdę ma fantastyczne działanie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Składy i działanie

SKLAD: Aqua, Butyrospermum parkii oil ( masło Shea) , Simmondsia Chinensis Seed Oil ( olej jojoba ), Cetearyl Аlcohol (z oleju kokosowego...